1 Nisan 2018 Pazar

Bir ilk daha

Lidya'nin ilklerini fotografliyorum genelde. Simdi zibilyon tane fotograf uygulamasi da oldugu icin ustune yazilar yaziyorum, tarih ekliyorum.

Bugunku ilk animsamak istemeyecegim bir ilk. Saniyelik bir zamanda yerde buldu kendini kizim. Koltuktan dustu. Bezini degistirdikten sonra elimi yikamaya gitmistim. Sozde guvenli koydum saniyordum. Ama artik ciddi manada hareket ediyor Lidya. Bunu goz ardi ettim.

Cok korktu, cok agladi. Bense sakin kalirim dedigim hicbir an icin sakin kalamadigim gibi bunda da kalamadim. Bes dakika sonra kendine geldi o, takip ediyoruz simdilik. Umarim hicbir sey olmamistir.

Daha cuma gunu doktoru, artik atin yere Lidya'yi, debelensin dursun, diye. Sedyede de kipir kipirdi cunku.

Daha da koltuk yok sana Lidya. Bir daha dusmeni istemem cunku.

Bu da boyle bir aniydi iste.

6 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun Lidya ya, her bebeğin bundan 3-5 tane,çok çok hareketliyse daha da fazla anısı oluyor malesef :( Bişeyciği yoktur inşallah, bununla geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim lovehouse. Bir gun gozledik, bir sey yok gibi gorunuyor. Bundan sonra daha dikkatli olmamiz lazim, kulagimiza kupe oldu.

      Sil
  2. Cocugu korudum korudum korudum.. 1 yasindayken gummm yuksek bir karyoladan asagi! Üstelik yanindaydim sadece yan tarafa cami itmeye dönmüştüm... Keske olmasa ama oluyor. Gecmis olsun hepinize💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya olmaz olmaz tabi de, tek guvendigim sey annemin beni iki aylikken koltuktan dusurdugu ve hala yasayabiliyor olmam. Salakca ama teselli oldu bana iste. Sanirim herkesin bir hikayesi var boyle. Cok sagol. 😚

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim bilgileriniz için. Tüp bebek merkezleri ve adresleri Tüp Bebek Merkezleri

    YanıtlaSil