21 Ekim 2017 Cumartesi

Kayinvalide gibi baba

Babam cok orijinal bir adamdir. Anlatamam gormen lazim! Disaridan bakinca komik, aile icinde trajikomik hikayelerimiz var.



En sevdigim(!) ozelligi baltali ilah olmasi.

Bunlar da dunku Izmir ziyaretimizde kendisinden duydugum motivasyon dolu sozler. ( Neyse ki oncesinde Gozde ile gorusmustuk. )

"Bak, grip salgini var, dikkat edin, ben opmeyeyeim, almayayim."

"Eve gelen giden oluyor gripli iseler soyle gelmesinler, valla cok fena salgin var."

"Agliyor mu o, ohoooo yandiniz!

"Her agladiginda kucaga alirsaniz alisir, kucaga cok alistirmayin."

"Emzik mi? Bu kadarcik bebege emzik mi verilir be?"

"Bak, tuvalet temizligine cok dikkat et, enfeksiyon kapar ugrasir durursunuz. "

"Bebek magazaaina mi gireceksiniz? Valla ben olsam girmem, kucucuk cocukla." (Giremedik)

"Usutmeyin bak, usumesin cocuk."

Bunu da yapti evet: "Sutun yetiyor mu sutun? Nereden biliyorsun yettigini?" (Annem Gozdeden aldigi gaz ile bir takim bilimsel aciklamalar yapmaya ugrasir.)

"Simdi siz bu cocuga niye su vermiyosunuz? (Acikladim) Yahu olur mu oyle sey, hic mantikli degil, kesin susuyordur o."

"Kediye dikkat edin kediye. Valla ustune yatar, cocuk nefessiz kalir."

"Simdi Lidya teyze oluyor mu yani? Kesin mi?" (Boynu bukukluk)

Ve daha niceleri. O anda elimde kagit kalem yazmam gerekirdi.

Babama o kadar alisigim ki bi soylediklerinin hicbiri beni endiselendirecek kivamda degildi. Sanirim bir erkek olarak onu cok da ciddiye alamiyorum.

Ama boyle de bir babam var yani. En heveslisi oldugun bir vakit belirir ve der ki;


Trajikomedilerden bir demet. ❤


2 yorum:

  1. ahgdasfd güldüm aybolmazsa.

    benim babamın da çok güzel quote'ları var.
    ilk hamileliğim düşükle sonuçlanmıştı. bunu telefonda kendisiyle paylaşmak için aradım:

    'baba.. düşük yaptım.. kaybettik bebeği'
    'naptın da düşürdün de?'

    ciddi sordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne aybi yahu. Ben de yazarken gulerek yazdim. Deli malzeme var adamda.

      Senin yasadigin seyi ben yasamis olsam bana kesin su cumleyi kurardi:

      "Ben sana ... yapma, dikkat et demistim."

      Sil